Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

ΑΡΝΟΥΜΑΙ...........

ΑΡΝΟΥΜΑΙ
Εάν με προτείνανε ποτέ,υποψηφιότητα να βάλω,και για το κοινοβούλιο,πρώτο έδρανο να πάρω.
Μεγάλη! Θα μου ήταν προσβολή, και θα φιλοσοφούσα !Μην έγινα παλιάνθρωπος … !Και όμως….! το αγνοούσα ;
 Μην έχασα την ανθρωπιά ;Μην είμαι υποκριτής ;Μην λέω ψέματα πολλά ;Μην είμαι ασυνεπείς ;
Μήπως εις την πορεία μου!Δεν είχα ένα ένσημο!Ήμουνα ανεπάγγελτος!Και ζούσα σε αδιέξοδο ;
Όλα τα μήπως βέβαια,για μένα δεν ισχύουν,απλά μιλώ με μένανε,την σκέψη μου, αναλύω.
Για να έχεις ικανότητα,να μπεις μες τη βουλή,πρέπει από σχολή του ψεύδους….τέλειος να έχεις βγει.
Από σχολή υποκριτικής, δίπλωμα εάν δεν έχεις,πως  μες στο θέατρο αυτό, δράμα.του λαού θα παίζεις ;
Πως! Θα αποκτήσεις έπαρση,μα και σοβαροφάνεια ;Πως θα είσαι πάντα δίγλωσσος!Αφού ήσουν στην αφάνεια ;
Άρα για μένα σίγουρα….!Η πρόταση απορρίπτεται.Διότι ο χαρακτήρας μου…!Με τίποτα δεν πείθεται.
Θα είμαι πάντα αγωνιστής,τίμιου μεροκάματου.θα σας παλεύω άρπαγες, ακόμα….! Και στο θάνατο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου